DESIGN ȘI ELABORARE LOGO ÎN CHIȘINĂU
Prima impresie contează! La fel și în business, identitatea vizuală și brandu-ul crează prima impresie asupra consumatorului despre produsul sau compania ta. Nu pierde timpul, vino la noi și noi ne vom ocupa de crearea logotipului companiei.
Noi suntem specializați în servicii de creație publicitară, identitate vizuală corporativă și logo design. Împreună vom stabili importanța și originalitatea brand-ului tău, vom trasa cele mai efective metode de promovare, construind o indentitate memorabilă și de rezonanță.
Brandbook
Brandbook – este ”pașaportul” ununi brand, care conține un set de reguli rigide de utilizare a tuturor componentelor vizuale în scopul unificării stilului corporativ și anume:
- Culorile corporative
- Lista fonturilor
- Dimensiuni și proporții
- Standardele de întocmire a documentelor de afaceri
- Amenajarea materialelor publicitare
Dacă comandați elaborarea unui brandbook la Agenția Amedia, primiți un ghid grafic complet, cu privire la folosirea corectă a culorilor corporative, a fonturilor și a identității de firmă. La fel, brandbook-ul reduce semnificativ timpul și costurile de realizare a materialelor publicitare și a campaniilor de marketing
De ce compania Dvs are nevoie de brandbook:
- Brandbook-ul formează imaginea companiei
- Brandbook-ul promovează imaginea actualizată pe piață
- Brandbook-ul face marca recunoscută
de la 200 euro
Logobook sau Guidline-ul
Logobook sau Guidline-ul – este același ”pașaport” al unui brand, cu privire la regulile de utilizare a logotip-ului și stilului corporativ, inclusiv standardele de redactare a documentelor corporative și amplasarea logo-ului pe diferite suporturi.
Guideline-ul poate fi un document separat sau poate fi parte a unui brandbook. Guideline-ul, spre deosebire de brandbook, conține doar indicații de utilizare a logotipului și nu se referă le descrierea strategiei și misiunii companiei, la canalele de comunicare cu consumatorii și alte elemente bazate pe studii de marketing.
de la 150 euro
ELABORAREA LOGOTIPULUI are loc în cîteva etape:
- Completarea BRIEF-ului – identificarea preferințelor de culori, fonturi sau realizării vizuale în baza exemplelor logotipurilor recunoscute în publicitatea mondială.
- În baza brief-ului completat managerul de proiect crează un concept succint al logo-ului.
- cum va arată vizual logotipul, ce elemente grafice va conține
- care este auditoriul țintă al companiei pentru care se crează logo-ul
- prin ce canale de comunicare va fi răspîndit logotipul
- cît de comod și eficient va fi logo-ul în utilizarea ulterioară, spre exemplu cum va arăta pe o siglă, pe materiale promoționale sau pe vestimentație personalizată
- Etapa de creație – designer-ul grafic începe să elaboreze logotipul – crează
imagini vectoriale, alege fonturi, încearcă mai multe combinații de culori. - Cîteva modele de logotipuri realizate sunt prezentate clientului pentru analiza și comentarii. După implementarea doleanțelor clientului varianta finală a noului logotip este gata.
Ideile tale împreună cu experiența noastră – să vezi, că reușim împreună 😉